czwartek, 3 kwietnia 2008

szybko w szybkę


.. Mieszkającemu_Wśród_Zegarów mówię dziś tak :
" (... )Jest czymś niezrozumiałym
Mechanizmu ciągły pośpiech ...

Ten zegar jest całkiem bezduszny
Nie ma litości nie wie co to jest ból .

Gdy wszystko z rąk się wymyka
By z zegarem biec co tchu (...) "
-----------------------------------------------
Dziś biegłam i biegłam, połykałam setkę kolejną (, eee - nie, nie wódki, niestety .. ! ) .. kilometrów. Sa dni, kiedy robię wszystko tak szybko ; szybko myślę, szybko połykam, szybko tchu nabieram, szybko odmawiam_dziękuję_proszę_i_przepraszam.. Szybko telefony olewam, szybko czuję, szybko benzynę spalam , szybko mówię, szybko oczko swe przecudnej urody maluję,
szybko szybkę szybką rączką przecieram ..
Myślę wtedy - ile rzeczy po drodze zgubiłam, nad iloma się NIE pochyliłam przez `mechanizmu ciągły pospiech`..?
A może lepiej - `cała wstecz `..?
Uda mi_sie. Uda kotki.
dobranoc.

http://pl.youtube.com/watch?v=CouyzhV5eoY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz