piątek, 8 sierpnia 2008

śpiewac każdy może, ja gorzej..

Po całym dniu za kółkiem w towarzystwie radia i śpiewaniu na głos z MD* aż mnie korci, co by cytatą jakąś zgrabną rzucić..
Bardzo proszę, to mi NAPRAWDĘ ładnie szło [ LADY PANK, `Pada deszcz` - żeby nie było.. ]

.. jeszcze wczoraj mogłem byc daleko stąd.
dzisiaj znowu pada deszcz.
Wołasz mnie - słyszę swoje imię

Płynę wiec - przecież wszystko płynie
Mówisz że nic sie nie zmieniło
Tak już jest - tak już przecież było
Nie chce wiedzieć jak i co
Po co mówić - to nie to (..)

hihi , cuś pięknego, panno Lalu..
A teraz kol.Paschalska Kaja, ostatnio jakby w zapomnienie, ale za co, po co, toż to prawdziwa Artystka jest..

Znam Chinkę Cziku Czikulinke i jej matkę Cziku Czikulatkę
W Polsce żyją - nie jest to przypadkiem
Za chlebem przypłynęły kiedyś statkiem
Albo może samolotem, ale chyba miałem nie o tym
Tak w ogóle to są z Wietnamu

***
A tu nawet więcej znalazłam :

http://www.infomuzyka.pl/Muzyka/1,83570,4744805.html

I jak tu się dobrze nie bawić w podrózy ..?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz