wtorek, 9 czerwca 2009

Ryjek

- Dobry wieczór, proszę pana, musi mi pan pomóc !
- O tej porze !? Serwis już zamykamy, a co się stało ?
- Bo, widzi pan u mnie się pali taka ikonka w kształcie ryjka na desce rozdzielczej, i , widzi pan, ja się bardzo martwię, bo jutro..
- R y j k a ? ! Jakiego ryjka ? No wie pani, już różne rzeczy słyszałem, ale to .. ? Aż sam jestem ciekaw, a jak to wygląda ?
- O, proszę spojrzeć , tak :
- To ? To jest ryjek ? To kontrolka silnika, proszę pani ! A spadek napięcia był ? Niech pani poczeka, wjadą zaraz , a ja otworzę zlecenie.
- Oo, super, bardzo pan miły, bo już się martwiłam, a jutro mam..
- Dobrze, proszę tu poczekać, kawa, herbata, zajmiemy się.
[ 15 minut mija jak sen brudnozłoty w kolorze mojej hondy , kawa, herbata, zdążyłam przeczytać dwa maile i napisać jednego na laptopie, aż tu nagle .. ]
- Proszę pani, w tej chwili sytuacja wygląda nam na jednorazową, ale może to być sonda lambda..
- O rany, to nie brzmi za dobrze, co ? Tak złowieszczo. Jak jakaś choroba , albo jakiś pasożyt przewodu pokarmowego...
S o n d a l a m b d a , i w dodatku z ryjkiem ! Słyszałam o takiej, mój kolega to miał kiedyś w toyocie, i pamiętam że ..
- Tak ? W toyocie ? A którą miał uszkodzoną ?
- To są dwie ? A jak pan myśli, mogę jutro z tym jechać ?

****
Nie przyznałam się temu miłemu panu w serwisie , że dziś po powrocie ze spotkania zostawiłam kluczyki w stacyjce ( przekręcone ! ), zaś sama udałam się na półgodzinną rozmowę do pracowni. Zorientowałam się dopiero, kiedy nie mogłam znaleźć kluczyków w torebce. Jedno szczęście, że znalazłam w torebce szminkę. Dopiero by mój ryjek słabo wyglądał nieuszminkowany.

5 komentarzy:

  1. Przypomina mi się historia pani która przyniosła do serwisu zakrętkę 710

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj
    Ikonka w kształcie ryjka...
    Koleżance się ostatnio paliła taka co wygląda jak wynik EKG ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wynik EKG to MUSI byc coś z prądnicą ! Świetnie się na tym znam ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. .. ale u mnie nie ma zakrętki 710 ? Może powinnam się już zacząć martwić ?

    OdpowiedzUsuń