niedziela, 22 czerwca 2008

_podróże kształcą_

No i zaczęły się wakacje. Jak zwykle przyszły niepostrzeżenie, choć oczekiwane.. To dopiero mi nowina.
Od piatku w podróży - kilometry same mijają na moim liczniku.. Za mna magiczne 80 000 - przeglad przede mna , prawo moralne we mnie.
Warszawa, Lublin, jezioro Piaseczno,Warszawa, spotkania, gdzies w nocy obcy mi ludzie, których słucham, i których próbuję zrozumieć, nowe krajobrazy i wąskie , żydowskie uliczki, ciepło rozmów rodzinnych, tej rodziny, co zawsze na mnie czeka, klienci znów pukaja na moją kartę sim i do mojej skrzynki mailowej : przyjedź, zobacz, przeczytaj..

World Press Photo w Pałacu Kultury i Nauki zostawia mi w głowie niezapomniane klisze. Musże aż przetrawic , dopiero napiszę - w słowa spróbuję ubrać widziane obrazy zniszczenia, wojny, przemocy i bałaganu naszej galaktyki. Za dużo na dziś.
Niedzielne upalne przedpołudnie w planie_be :na Placu Zbawiciela . www.planbe.nazwa.pl.
kiermasz rzeczy niezwykłych, vintage i manufaktura, których nie znajdziesz nigdzie na planie miasta - tylko na planie planu_be..
Zaraz znów w drogę.
Niech zyją wakacje !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz