niedziela, 25 stycznia 2009

Pudelek donosi

Scenka rodzajowa z cyklu Zwyczajne Polaków rozmowy
odc.pt : Z życia gwiazd.

Wracamy późnym wieczorem, nocą prawie z MD1* i MD2* po spektaklu w teatrze.
Rozmowa w aucie schodzi, nie wiadomo dlaczego, na to , kto jest chubby ..
Wspominamy jak w Love Actually, Hugh Grant na komentarz o Nathalie, która mu oko rwie, piszczy :
- uhmm, do they call`er chubby ?
Śmiejemy się we trzy, i nagle MD1* mówi z przekonaniem :
- B r i t n e y, ta to jest chubby..
( ... i ja , dodaję w duchu. Też z przekonaniem. )
- o tak - zadowolona odpowiada jej na to MD2*.
( no, no, kto jak kto, ale nastolatki to na pewno wiedzą to i owo z życia celebrytek, myślę z podziwem, i słucham dalej )
MD1*:
- .. a jaką ma zawsze tłustą grzywkę !
MD2* sekunduje MD1 z zaangażowaniem :
- no, to jest w ogóle najgorsze w niej..
( nie miałam pojęcia, że Britney Spears ma grzywkę, ale kto by tam zwracał uwagę na jej fryzurę..)
MD1*:
- Ciągle ta tłusta grzywka, jak to w ogóle możliwe..?
(
nie ma to jak narazić się nastolatkom.., myślę, dobrze że nie jestem gwiazdą pop )
MD2*
-
Ona poza tym j e s z c z e bardziej przytyła, odkąd ty wyjechałaś z Kanady...
(hmm, trudno mi sobie wyobrazić, jaki wpływ na wagę gwiazdy mógł mieć wyjazd MD1 z Kanady, ponad rok temu ...? )
Wymieniają jeszcze kilka życzliwych uwag, a wreszcie MD2* mówi :
- A wiesz, ona jest niższa ode mnie, a je tak mniej więcej dwa razy tyle co ja !
ja (nie wytrzymuję) :
- No nie, a skąd t y możesz wiedzieć ile jada Britney Spears !?
Na to MD1* i MD2* oburzonym chórem :
- jaka znowu Britney Spears ?! Mówimy o koleżance MD2 ze szkoły !!

2 komentarze:

  1. No właśnie, tym bardziej że Bryknij wraca, szczupła i jeszcze lepsza. Widać że pudelka nie czytasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. .. j e s c z e lepsza ?! To aż nie może być !

    OdpowiedzUsuń