sobota, 17 października 2009

Au

Leżę, próbuję ruchów, odwracam się z trudem, pakuję sobie lub z pomocą bliźnich gorzkie miligramy leków. Lecą do żołądka, do mięśni, do krwiobiegu. Kiedy zaczynają krążyć w moich żyłach ogarnia mnie spokój. Złudne uczucie spokoju, na powierzchni moich zmysłów wygładzają sie kręgi poruszone bólem. To jakby jakaś część mojego ja została głęboko uśpiona : wiem, że jest, ale drzemie sobie gdzieś we mnie, zawinięta w zwoje nerwowe i włókna mięśni.
Otumaniona wstaję, chodzę, trzymam się ścian i próbuję normalnie funkcjonować. Poruszam się wokół zaledwie cienia swoich codziennych czynności jak niezgrabny krab na brzegu wody.
Kiedy leki wchłoną się już na dobre - ich brak na nowo budzi śpiący we mnie ból. Oślepiające uczucie parzenia, rwania, ciągnięcia, co czarną falą nakrywa mnie od uda po głowę.
Jest mi niedobrze, jest mi słabo, chcę stamtąd wrócić. Boli. Auć.

10 komentarzy:

  1. Ojej, Alejo, co ci jest?
    Nie daj się bólowi. Ból to stan przejściowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy to wspomnienie upadku? Czy inne cholerstwo??? Bądź dzielna! MUSISZ! CHCESZ:)

    OdpowiedzUsuń
  3. .. walczę dalej. Dziś wizyta u neurologa, bo nocka nie należała do łatwych. Zobaczymy.
    dzięki za wsparcie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nocna etiuda gra Ci dalej na kościach? Trzymam palce za szybki i mniej bolesny powrót do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze, niedobrze :( Mam nadzieje, ze jednak ból ma zamiar przejść jak najszybciej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki za powrót do zdrowia

    poprzedni post zmarwił
    czekałam na ten tutaj z nadzieją, że z opisu będzie wynikać powrót do stanu wertykalnego

    dobrze, że wstajesz

    uściski

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozdrawiam Pania i zycze powrotu do zdrowia
    ps
    mam nadzieje,ze jest tam ktos kto zrobi przyslowiowa herbate?
    KR

    OdpowiedzUsuń
  8. A widze z poprzedniego wpisu,ze sa,milo

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję wszystkim Wam za troskę.:)
    Idzie ku lepszemu, ale powoli..
    Noga za nogą, że tak powiem.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. http://www.radiomerkury.pl/index.php?art=36021

    może na poprawę ducha a ciało dojdzie do siebie...Pani posłucha ładne;

    OdpowiedzUsuń