środa, 17 grudnia 2008

Palcie ryż każdego dnia

"(...)i zawsze , wszędzie znajdą się ludzie, którym przeszkadzać będzie widok człowieka, który idzie, nie prosząc o nic.(...)
Marek Hłasko "Palcie ryż każdego dnia"

I się znaleźli. A ja - zamiast pisać - zamilkłam.
Zesmutniałam. Zmieniłam.

Teraz czekam na samą siebie.
I sama od siebie nie wiem , czy się doczekam.

Czy po wszystkich rozczarowaniach tymi, którym przeszkadzał widok człowieka, który idzie, nie prosząc o nic.. - będę umiała jeszcze widzieć, myśleć, pisać, słowa na lepsze czasy układać w magazynie .

I dokąd takie czekanie mnie zaprowadzi ? Nie wiem. Poczekam.
A xmaseve, MagWoyTass, gapminded, filhalandilas, Bielasom, Karolinie, Marcinowi..i wszystkim, którzy zechcą czekać na mnie ze mną - dziękuję.
Naprawdę: d z i ę k u j ę.

5 komentarzy:

  1. my (bo chyba mogę w mnogiej) też dziękuje-my,
    z całej siły trzymam kciuki za zdrowie magazyniera.

    OdpowiedzUsuń
  2. .. a jak pomóc ? Masz pomysł ?Bardzo bym chciała..

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmm... jest dobrze jak ogladam tylko jednego posta... jak całosc jest niedobrze ;<

    OdpowiedzUsuń
  4. ..próbowałam zmieniac, ale nie udało mi się :((

    OdpowiedzUsuń