środa, 8 kwietnia 2009

personalizacja

"Posłuchaj, jak zaproponujesz śmietnik z firmy X., to oni mogą laserowo wyciąć na nim np. logo centrum . I od razu, wiesz, robi sie jakby p e r s o n a l i z a c j a śmietnika"

Takie dostałam zadanie dziś. P e r s o n a l i z a c j a śmietnika.
Niedaleko szukając, sięgłam do Słownika języka polskiego, któren to słownik używać zwykłam, pisując w języku Reja i Rejtana , na przykład w blogu. Czego się dowiedziałam ?
Ano, niczego nowego.
Personalizacja, jak podejrzewałam, to : «nadanie czemuś charakteru osobistego».
Kłopot mam więc tylko ze śmietnikiem. Z charakterem osobistym sobie jakos poradzę.

3 komentarze:

  1. Takie czasy, Pani, mozna sobie spersonalizowac peceta, ajfona, vise elektron, to czemu by nie smietnik? BTW, widzialam ostatnio super smietniki na psim wybiegu na Leszczynskich na Zaspie. Sluzyly do wyrzucania psich kup. Jak bede nastepnym razem, sfotografuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A propos śmietnika, bo wiem że zaglądają tu kompetentne osoby: jak jest ten Signage po polsku?

    OdpowiedzUsuń
  3. oo, xmas_eve, jak zrobisz zdjęcia tych śmietników, to chętnie poproszę , najlepiej na maila :)- jest w profilu .

    OdpowiedzUsuń