czwartek, 14 maja 2009

UWAGA ! OGŁOSZENIE !

Bardzo proszę : czy ktoś przyjmie kotkę ?
Kotka to 100 % rasowy egzotyk, o rzadkim kolorze SZYLKRETOWY. wygląda jak skrzyżowanie Garfielda z rysiem , i - zapewniam - jest to skrzyżowanie w odpowiednich proporcjach.
Kotka ma na imię Cookie i ma - niestety - już 11 lat.
Jej Pan jest bardzo chory i już nie wyzdrowieje, i Cookie jest samotna. Czeka na Pana w pustym mieszkaniu, i jest jej bardzo, ale to bardzo smutno.
Cookie uwielbia patrzeć przez okno,wygrzewać się pod lampą, leżeć na fotelu , oglądać telewizję ( zwłaszcza niemieckie programy) i spać.
Jest delikatna, czuła i idealna dla starszej osoby.
Czy znacie może dom, może z ogrodem, gdzie jakaś - na przykład - starsza osoba, przyjęłaby kanapowego, spokojnego, starego egzotyka o ślicznej mordce ?

***************

PS. Ja nie mogę jej wziąć, bo mam dwie kotki, a poza tym - Cookie mnie nie lubi , bo - UWAGA - ona lubi tylko mężczyzn . Dla pań ( może tylko dla mnie ) jest dość oschła, to smutny fakt , ale - co ważne - nawet oschła Cookie jest miła, nigdy nie drapie, nie gryzie, nie dokucza.
Proszę o pomoc, inaczej nie wiem, co robić z Cookie ?

3 komentarze:

  1. Czy ja moge zamiescic to ogloszenie u siebie na Kotach?

    OdpowiedzUsuń
  2. .. Jejku, super by było, właśnie rozmawiałam o Tobie z K. i chciałam do Ciebie na maila o tym pisać :))

    OdpowiedzUsuń
  3. :) to moze przeslij mi na maila jeszcze jakies fotki Cookie.

    OdpowiedzUsuń