poniedziałek, 15 marca 2010

15.03.2010.

Mariusz Sz. wydał właśnie nową książkę, zbiór publikowanych już i nie publikowanych jeszcze damskich historii. "Kaprysik".
We posłowiu ( wstępie ? ) do niej pisze :
Największą prawdę o naturze człowieka usłyszałem od mojej przyjaciółki , aktorki Zofii Czerwińskiej. Nikt lepiej nie opisał ludzkiego nienasycenia, niespełnienia i zachłanności, niż Zosia w jednym zdaniu. Brzmi ono :
"Najlepsze miejsce na namiot jest zawsze trochę dalej".


Otóż zdarza mi się też tak myśleć. Zdarza się być malkontentką, tak jak zdarza mi się być zachłanną, nienasycona, niespełnioną i złą. Ale ostatnio wiem, że mój namiot stoi we właściwym miejscu. Nie wiem, jak długo tu postoi, bo tego nigdy wiedzieć nie można, ale teraz tak właśnie jest.
I ja was do tego namiotu zapraszam. Na krótko nawet, na chwilę, na sen pszczoły i efekt motyla. Na kliknięcie myszką. Tylko po to, żebyście zobaczyli, że stąd widać wasze namioty . I one też stoją w dobrych miejscach.

1 komentarz: