sobota, 27 marca 2010

Słabość doświadczeń

I jak, podoba ci się w tej twojej szkole ?
Im więcej wiem, tym mniej, odpowiedziała.Kiedyś jak miałam zrobić trening z komunikacji, siadałam i robiłam. Dziś myślę : c o ja narobiłam ?!

Mam to samo. Im więcej czytam, i poznaję warsztat ( zwłaszcza cudzy ), tym mniej piszę.
Kiedyś jak miałam napisać tekst - siadałam i pisałam. O silnych emocjach i letnich uczuciach, o spotkanych po drodze, o dziurze w chodniku. Tak po prostu ze mnie wychodził tekst, i bywało, że go nawet lubiłam.
Dziś duszę, się, krztuszę, dławię, bazgrzę, skreślam, kasuję, poprawiam, redaguję, koryguję, skracam, wyrzucam, męczę.
Siła niewiedzy.Żarliwośc neofity. Słabość poznania.
Kurwa, trzeba coś z tym wreszcie zrobić.

2 komentarze:

  1. Spróbuj może przestać się trząść nad każdym słowem. Perfekcja bywa zdradliwa.

    OdpowiedzUsuń
  2. ..dlatego nad tym szóstym od końca wcale się nie trzęsłam ;).
    Pozdrawiam, S-w.

    OdpowiedzUsuń